Provonění prostor dokáže mnoho - dokáže nám zlepšit náladu, motivovat nás, vyvolat v nás krásné vzpomínky a dokonce ovlivnit naše chování

VŮNĚ DOKÁŽÍ VYTVÁŘET TRVALÉ VZPOMÍNKY

Čich je jeden z nejsilnějších smyslů, které nejde vypnout.

Snad každý si "pamatuje" jak voní vánoční cukroví, návštěva bazénu, když navštívíte obchod s parfémy, vůně nového auta  - všechny mají jedno společné - máme z nich POCIT -  a ten se nám ukládá do dlouhodobé paměti

Máme tyto vůně navždy spojené s dobrým nebo špatným pocitem a podle toho se i rozhodujeme

FAKTA A VÝZKUMY

Výzkumy ukazují, že Lidé si pamatují 35% toho co cítí, 5% toho co vidí, 2% toho co slyčí a 1% toho, čeho se dotýkají

Vědeckými studiemi byly potvrzené překvapivé účinky vůní na naše chování a jednání
Díky vůním:

  • impulzivní nakupování vzrostlo o 6%
  • zájem nakupovat se zvýšil o 14,8%
  • čas strávený v aromatizovaných prostorách se zvýšil o 15,9%

(Zdroj: Research Group consumption and behavior of UNI Paderborn, Prof. Dr. Anja Stöhr)

"Systematický scent marketing má pozitivní efekt ve všech psychografických směrech a je vhodný k dlouhodobému zvýšení obratu." (Závěr studie Dr. Anja Stöhra, Univerzita Paderborn, 1998)

Dnešní zákazník je mnohem senzitivnější. Lidé si často nepamatují, co viděli, co slyšeli, ale jen pocit, jaký to v nich zanechalo.

Takové to: Mám z toho dobrý pocit! Vzpomínka na základě pachu přetrvá roky. Ta vizuální často jen chvíli....
Vůně je účinný způsob, jak se emocionálně přiblížit k zákazníkovi a zůstat mu v paměti.
Pokud máme z něčeho dobrý pocit, chceme to zopakovat, zůstat v takové atmostféře déle, vracet se na místo, které na nás působí příjemně.

Už nestačí jen vidět a slyšet- musíte to "cítit"

O Aroma Marketingu

Přínos pro Vaši společnost (firmu) a pro Vaše zákazníky

Aroma marketing vytváří osobní vztah se zákazníkem.
Evokuje pozitivní emoce, díky kterým se cítí např. šťastnější, pohodovější, uvolněnější.
Toto si spojí s Vaší značkou a zapamatuje si ji.
Má chuť se k takovým pocitům vracet, protože na něho mají pozitivní vliv. Vůně v prostoru  zpříjemní atmosféru a vytvoří relaxační náladu.
Zákazník si Pamatuje  Vaši značku a už při vzpomínce na ni se mu podvědomě vytváří příjemné emoce.
Správná vůně vám umožní vytvořit okamžité emocionální spojení se zákazníkem a učinit zážitek z nakupování nezapomenutelnějším.
Aroma marketing dokáže dokáže ovlivnit rozhodnutí, a z Vašeho návštěvníka udělat Vašeho zákazníka.

PŘIDEJTE VÍCE EMOCÍ DO VAŠEHO PODNIKÁNÍ

AROMA MARKETING JE MOŽNÉ VYUŽÍVAT V RŮZNÝCH ODVĚTVÍCH

  • Bankovnictví a finanční instituce
  • Automobilový průmysl
  • Zábavní průmysl
  • Sport a fitness
  • Stravování
  • Hotely, recepce, firmy
  • Showroomy a prodejny
  • Svatby a oslavy
  • Firemní prezentace a veletrhy
  • Lékařské a medicinské zařízení
  • Kanceláře a služby
  • Maloobchod
  • Wellness a Spa

Věděli jste, že...

75% emocí je generováno na základě pachu? Až 80% nákupních rozhodnutí je impulzivních?

Čich je jeden z nejsilnějších smyslů, který nelze vypnout.

Zákazníci se rozhodují na základě pocitů, emocí, dojmů a nálady.
Vůně má úžasnou moc. Ovlivňuje smysly - mění naši náladu, evokuje emoce, vyvolává konkrétní pocity.
Smysly hrají důležitou roli při formování našich myšlenek, dojmů a chování.
Aroma umí spouštět rozličné (nejen léčivé) procesy v těle.
Její působení na organismus je odpradávna známo a využíváno. Moc vůně je obrovská, protože se pojí s emocemi a zanechává dlouhodobou stopu v naší paměti.